feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Free chat widget @ ShoutMix

Jailina Jalin

Labels:



Jalin..dgn dia ni masa kat sekolah memang tidak pernah bercakap, senyum pun tidak..mahal betul ler senyum waktu tu. sampai sekarang tak tau apa sebabnya, malu gaknya..jadinya hal-hall dirinya aku kurang mengetahui. yang aku tahu dia ni tinggal di Muar dan berkerja di satu jabatan kerajaan di bandar Muar. Jalin ok gak kau ni eaaa..bole lah nak diajak berbual dan bercerita..terima kasih atas kerjasama dan juga idea dari kau..(jalin_jj@yahoo.com)

0 comments:

Post a Comment

Referrer

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!