feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Free chat widget @ ShoutMix

Wajah Guru SMVP84/85

Labels:

Cikgu Sharifah Mahani...wajah terbaru beliau yang dirakamkan di kediamannya di Taman Sutera, JB..dia amat gembira dengan kunjungan aku ke rumahnya..well jasa-jasa guru tak pernah dilupakan..tpppp..lain la laa..dulu rasa2nya besar..tp skg ni dah slim..ni leh tanya kat cikgu apa rahsianya, petua tu nanti nak bagi wife lerrr, biar slim mcm dia gak..


Ini adalah wajah terbaru Cikgu Hodi bersama Cikgu Kamari yang telah dirakamkan pada 9 April 08 di SMVPJB ketika kunjungan aku ke sekolah itu...well mereka gembira dgn kedatangan aku kesana..eh Cikgu Kamari ibarat seluang balik ke alur..balik asal laaaaa, tp badan 2 orang cikgu ni sudah naik banyak maaa



Wajah terbaru Cikgu Johanis Mokhtar (mengajar di Air Hitam, Johor)

0 comments:

Post a Comment

Referrer

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!