feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985


Free chat widget @ ShoutMix

Norlaila Jamaluddin

Labels:




Lela..
Penglibatannya dalam usaha menjejak rakan-rakan lama tidak bole di nafikan, dia banyak juga bantu aku mencari kawan lain. Setiap kali mendapat number fon dari kawan2 lain di sekitar Kuala Lumpur atau Utara tentu dia akan bagi kepada aku, tugas aku pula mengedarkan kepada rakan-rakan di sekitar selatan. Itu gambarnya bersama keluarganya dan juga keluarga Leha..yang aku tahu Leha ni cikgu di Sarawak, tetapi tidak dapat detail darinya..oklah tu. Apapun ucapana JUTAAN TERIMA KASIH pada Lela dan suaminya En.Rosli atas bantuan mendapatkan maklumat rakan-rakan lama, juga JUTAAN TERIMA KASIH kerana layanan istimewa semasa Pertama Kali berjumpa di rumahnya selepas 22 tahun, nasib baik ler Enab&Husain nak tunjukkan jalan, kalau tidak tentu hutan batu mana aku sesat..Terima kasih semua!
norlailajamaludin@yahoo.com.my

0 comments:

Post a Comment

Referrer

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!